dilluns, 28 d’octubre del 2013

Scrap en tot moment


Sí vull!!!
Booooooon dilluns!!! Ja us he explicat que des de que vaig conèixer l'scrap l'utilitzo per qualsevol ocasió, per això quan vam decidir casar-nos, em vaig tornar completament boja pensant en tot el que faria. Avui us mostro una petita part del que vaig fer, si us agrada estigueu atents en propers posts ;)

Aquí us mostro les nostres inicials i la capsa són de Selfpackaging fan unes capses molt xules i les lletres en concret formen part del seu apartat made with cartón.
Aquesta foto tant preciosa és obra de la fotògrafa Laia Prats, si voleu veure més fotos d'ella passeu per la seva  Web
A conjunt vaig fer un cor capsa per posar-hi els nostres anells. El voleu veure?


Les roses que formen part de la capsa estan fetes amb la Big shot,  entintades i enganxades una a una. Va ser una feinada, però va valer la pena ;)

Image and video hosting by TinyPic

2 comentaris:

  1. Hola! unes lletres precioses, volia avisar-te que en el meu blog http://entremariposasypapeles.wordpress.com/ tens una sorpresa ^^

    ResponElimina
  2. Uoooooooooo! Moltíssimes gràcies!!!! he tingut moltissima feina, però a la pròxima entrada m'hi poso petonàs!!!!

    ResponElimina

Gràcies per comentar :)