dimecres, 21 de maig del 2014

Bebés & Mamás


Tal i com us vaig dir, avui us explicaré la segona col.laboració per Petit Style, la fira Bebés & mamás, un saló dirigit a les famílies en el que es reuneixen las principals marques del sector  dels nadons, i de les mares i futures mares.

Aquest cop Petit Style va tornar a organitzar una desfilada, i em va demanar que m'encarregués de la decoració de la passarel.la, del backstage i d'un armari que utilitzarien per un sorteig ;) sempre és un plaer treballar per ells .

Aquí podeu veure el backstage:




La passarel.la:



 Va presentar l'event la periodista Alejandra Prat i Nerea de la voz kids ens va tornar a deleitar amb la seva música.




Aquí podeu veure com lluïen les banderoles i les guirnaldes de flors que vaig preparar per la desfilada ;)


Detallets de la meva paradeta...
I una foto al Photocall amb una amiga que m'ha donat l'oportunitat de col.laborar amb Petit style. La veritat és que veure el teu logo envoltat de grans firmes, és un orgull immens.
Les fotos aquest cop són de Fotocasares li estic immensament agraïda per la seva feina.



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar :)