divendres, 31 d’octubre del 2014

Un casament ple d'scrap (part 3)

 Avui encetem l'última entrada del casament de'n David i La Raquel unes lletres de cartró decorades pel gran dia. Com podeu veure, tot a joc, una de ben femenina i l'altre de masculina.


 Sempre em resulta més complicat trobar decoracions aptes pels homes, però tot i que no ho hauria de dir, vaig quedar contenta amb el resultat, i el millor, crec que els nuvis també.

Detall de l'& d'aprop amb els nuvis estampats, i uns cors fets amb emboss amb la big shot. Com podeu veure, tot i tenir la cameo continuo fent-la servir molt, i no només per fer emboss.
La núvia em va demanar que la seva inicial tingues l'estil de  la meva, que havia vist a les xarxes socials, i que el seu ram portaria tul (també com el meu) per tant vaig pensar que seria bonic que el tul formés part de totes les decoracions, i així aconseguir harmonia.

Aquí podeu veure les lletres en accio el gran dia, amb unes fotos espectaculars de Laia Prats Fotografia

 I finalment us mostraré els detallets que vaig preparar pels convidats:
Crec que és tant important el detall, com la manera d'entregar-ho, per això vaig arreglar unes caixes de verdura per posar-hi les espelmetes, el contrast del blanc amb la caixa envellida em va encantar.
Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar :)